incadea.myengine

Η λύση incadea.myengine είναι η επόμενης γενιάς εφαρμογή για την διαχείριση αντιπροσωπιών, σχεδιασμένη για να επιτρέψει στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων την επίτευξη υψηλών επιδόσεων. Η λύση βασίζεται στο Microsoft Dynamics NAV 2013 και ενσωματώνει πρωτοποριακά χαρακτηριστικά και δυνατότητες για να σας βοηθήσει να αποκτήσετε τον έλεγχο της επιχείρησής σας, να αυξήσετε τα περιθώρια κέρδους σας, και να οδηγηθείτε στην ανάπτυξη.

Η λύση ενσωματώνει ιδέες και τεχνογνωσία που αποκτήθηκαν από τους περίπου 85.000 Incadea DMS τελικούς χρήστες, σε περισσότερες από 3.000 αντιπροσωπείες και 90 γεωγραφικές αγορές. Αντλεί τις δυνατότητές της από την πολυετή εμπειρία και τη γνώση των βέλτιστων πρακτικών που έχουν αποκτηθεί από τη συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο της Αυτοκινητοβιομηχανίας. Κάθε κοινή ή πολύπλοκη διαδικασία αντιπροσωπείας που μπορεί να σας βοηθήσει να ενσωματώσετε την καινοτομία είναι μέρος του νέου incadea.myengine.

  • Μία πλήρως ολοκληρωμένη λύση. Εκτεταμένη και προσαρμόσιμη για να ικανοποιήσει τις ανάγκες της αντιπροσωπεία σας Τροφοδοτείται από το Microsoft Dynamics NAV 2013 με νέες λειτουργικότητες αιχμής και οικεία οπτική διεπαφή χρήστη.
  • Εργασιακή εμπειρία προσαρμόσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω του νέου ευέλικτου & προσαρμόσιμου ρόλου-χρήστη | RTC | Ένας χώρος εργασίας για κάθε χρήστη της αντιπροσωπείας.Διαθέσιμοι είκοσι ένας (21) προκαθορισμένοι ρόλοι χρήστη της αντιπροσωπείας
  • Υποστηρίζει πολύπλοκα σενάρια για υποστήριξη πολλαπλών νομισμάτων, υποκαταστημάτων, γλωσσών, διαφορετικές μάρκες κ.λπ.
  • Αυτοματοποίηση και βελτιστοποίηση, χαρακτηριστικά που είναι διαθέσιμα στην αύξηση της παραγωγικότητας και συνεργασίας (barcodes, ειδοποιήσεις, κλπ)
  • Κεντρικός κόμβος συντονισμού για όλες τις πληροφορίες των πελατών σας (συμπεριλαμβανομένων των πωλήσεων, μάρκετινγκ και εξυπηρέτησης πελατών), μέσω του εργαλείου διαχείρισης των σχέσεων
  • Προηγμένα εργαλεία ανάλυσης και αναφοράς θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε και να αναλύετε σε πραγματικό χρόνο KPIs και δεδομένα
  • Σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε βασικούς τομείς της αντιπροσωπείας σας εν κινήσει μέσω της εφαρμογής Incadea για κινητές συσκευές
  • Ενεργοποίηση στο «Σύννεφο»/ Cloud. Χωρίς επιπλέον επενδύσεις σε hardware